2013 highlights

februari färgade jag håret rött och klippte kortkort! 

i mars skaffade jag mig ett nytt gymkort, som nu är uppsagt!
Lisen fyllde 18!!
var på spa i Nynäshamn med släkt!
bajen gick sitt sista tåg mot Söderstadion!


världens bästa mamma och jag åkte på en weekend till London! aldrig mått bättre! världens bästa födelsedagspresent! 
mina fina älskade vänner, eller en del av dem, de jag hade i telefonen! ni är så många fler! men ni vet vilka ni är! 
haha åh min 18:års fest! alltså gash ett minne för livet! älskar er alla som kom och gjorde denna fest oförglömlig!!
första utgången! samt den kvällen vi firade issa! också en sjukt kul kväll!!!
Elina fyllde 18!!!
kommer inte ihåg ett piss från denna nyår... alltså den senaste!! förutom att jag vart helt sönder mulad av Isak och Stoffe efter tolvslaget och att jag var jävligt packad men hade himla kul den kvällen! kan denna gång slå förra? ingen chans att bli mulad denna gången då snön inte velat dyka upp!