vad vorde jag utan dina andetag

kan inte förstå riktigt att min andra halva, hon som känner mig som bäst kommer efter nyår finnas på andra sidan jordklotet! har så svårt att förstå att jag inte kommer kunna ringa dig som vanligt och berätta om mina problem och få råd och lösningar! att jag inte baa kan åka och träffa dig närsomhelst! du kommer befinna dig så långt bort och det är så jobbigt att jag inte vill tänka på det!! men du kommer ha så kul och få uppleva något helt underbart där borta i staterna!! det här kommer nog va det bästa du gjort och hoppas att de två åren kommer gå blixt snabbt!! för sen vill jag ha dig här hemma igen!! älskar dig och är så stolt över dig kusin!! du är bäst och är så glad att jag haft dig vid mig hela mitt liv! nu är det snart dags för dig att uppleva nya äventyr! som jag längtar efter att få åka ner till dig i LA sen och hälsa på!!
mitt allt!!