you can't move on with a feet left in the past

jobbet idag var riktigt tungt.. jobbigt och uttråkande även fast vi hade mycket att göra! har tröttnat på jobbet nu när jag jobbat så mycket! ska bli så skönt med lite ledigt nu några dar!
nyår på tisdag och allt börjar klara upp sig, vet vad jag ska ha på mig och vet vart jag ska! sköna människor kan sluta med ett bra nyår och blir en bra början på nästa år.
Jag har ganska mycket höga förhoppningar på det nya året, ganska mycket som händer! ska börja söka jobb, ta studenten(!!!!!!) resa och bara njuta! jag ser fram emot det nya året och hoppas bara att jag inte har allt för höga förväntningar så det går tvärtemot! men det ska nog inte bli några problem!
ska lägga detta år bakom mig, ta lärdom av allt som hänt och göra om fast göra rätt! jag ska börja om på nytt!
en bild jag själv retucherat men fina elina har tagit!