Viva el espana

Nu var det längesen jag uppdaterade på bloggen. Har haft tanken att göra det i spanien men helt ärligt så var det för tidskrävande så valde att inte göra det.
Men nu är jag här iaf och man kan väl säga att det är väldigt mycket som hänt.
 
Jag kom hem i fredags kväll, gick upp tidigt på lördagen för att mina småtjejer hade träning sen efter det direkt hem byta om och så åkte jag och mamma in till stan för att se The fault in our stars. Världens finaste film typ!! blev inte mer känslosamt när det satt en tjej med canser snett framför oss med sin mamma. Jag hade läst boken så tänkte att jag var förberedd på de sorliga delarna men när hennes mamma började gråta, ja då kunde jag inte motstå mina tårar som började falla.
Efter bion åkte jag till Issa för en kräftskiva, jag var som en zombie men lyckades klara mig rätt bra tills klockan blev typ elva och jag kände för att dra hem!
 
lite bilder från resan tänkte jag visa!
Jag hade en toppen resa med dem finaste tjejerna!!