det spelar ingen roll om jag faller ner, jag reser mig upp

 Sitter på lektion just nu och drömmer mig bort till stränder med kritvitstrand och corallblått vatten och en god drink i handen medans man ligger och solar! Alltså det skulle verkligen vara något!
Ikväll blir det mys på Dovas med Evelina, Fanny, Matilda och Lova! Kommer nog bli grymt, saknar dem tjejerna oerhört mycket och är så glad över att jag kommer få träffa dem idag! Men först ska jag slinga Emmas hår haha! kan gå lite hur som helst men ska nog inte va så svårt! 
Imorgon är det basket match i Brandbergen där herrlaget möter Frysen igen, det innebär derby! 
på kvällen ska jag entligen få övningsköra igen! ett halv år sen sist haha kan bli spännande!
 
En bild från förra lördagen då mina duktiga små tjejer spelade EBC!
 
1
VICTORIA

Trevlig helg!

Svar: Tack så mycket :)
Elin Österberg