If you love me why did you go away

Sitter på mitt rum, bakis och lägger över bilder på min nya hårddisk! Imorgon måste jag lämna tillbaka min dator till skolan.. då får vi se hur det blir med bloggandet! kommer inte äga en dator på hela sommaren får lite panik.. men det ska nog gå bra! 
Rensar mitt rum också, kommer bli skinande rent här när jag är klar, om jag någongång blir klar det vill säga!! Så mycket skit man samlar på sig!
Gårdagen var helt underbar! Spenderade hela dagen i solen med Alina, brände mig på ryggen ganska rejält efter att bara legat i solen ca.15 min haha, helt sjukt! Sen var vi hos Alina och gjorde oss i ordning inför paartyyy! Vi drog till sommar och gud så kul det var! Har nog inte varit så dragen på evigheter haha! Men det var meningen att jag skulle satsa eftersom jag är klar med allt i skolan, det behövdes ju firas kan jag ju säga! 
 
1
Katta

Hej fin blogg! Kolla gärna in min blogg kram :)