River flows in you

Detta med att gå och lägga sig i tid... gick inte så jättebra!
Känner mig trött och försökt sov i snart tre timmar.... men blir bara piggare ju mer jag ligger i denna säng.
Tränade idag, helt galet har inte tränat på egen hand på evigheter.. när jag började jobba har jag alltid varit så trött efteråt så jag tappade allt som hade med träning och hälsa att göra! Sen att man jobbar på en resturang där det serveras god mat och fika stup ikvarten underlättar inte det hela att äta rätt och hyfsat nyttigt... Men ett steg åt rätt riktning idag iallafall!
Ska jobba imorgon oxå, eller ja hela veckan faktiskt! 
Mitt liv just nu går på repeat... samma saker som händer dag efter dag... börjar bli less på att det är så enformigt även fast jag trivs med det jag gör så vill jag bara ha en dag helt ledigt och ta hand om min kropp och bara tänka på mig, ingen stress eller press!
En trött Elin efter jobb passet igår. 
Helgen bjöd på utgång med mina fina tjejer ♥