det finns ingen genväg bara en väg

Vårt internet har legat nere i två dar men har löst sig nu när mina föräldrar är hemma igen! Räddarna i nöden haha.
Idag var jag i nynäs på dagen och höll i basket aktivitet! Väldigt kul att det är så många som är intreserade av just basket, det bara växer med åren känns det som! Efter det drog jag hem, åt och drog en powernap på fem min sedan var det dags för träning med mina små tjejer för att efter det dra till min träning, ja, jag bodde i hallarna idag! Men det är ju inget nytt då att vara i en hall är redan hem för mig!
Imorgon ska jag till hallen för att köra lite skott och dribbla sedan ska jag träffa Issa!!! Asså sjukt längesen hon och jag gjorde något tillsammans så nu är det dags! efter det ska jag tillbaka till hallen för att gymma lite! en bra torsdag för Elin!