Du är inte som alla andra

Ligger nyvaken i min säng och funderar på vad jag ska ha med mig till Turkiet.
Igår var det ett bra pass i gymmet! Rygg, axlar och triceps samt lite mage var passet och jag svettades som tusan! Skönt att känna att det tar! Nu har jag två vilodagar innan det är dags att köra på igen! Söndag och måndag kvar innan det är dags för Turkiet! Riktigt kul! 
Även i Turkiet ska jag och Mattias hålla igång med gym, volleyboll, fotboll, tennis och ja sånt där! Kommer bli hur bra som helst!
Något mer jag gjorde igår var nyttiga brownies, ja ni läste rätt nyttiga! Dem är huuuur goda som helst och har bara bra kolhydrater och fina fetter samt protein i sig vilket är grymt! Jag var tveksam när jag läste daddlar och svartabönor i receptet, men det smakar bara kokos och chocklad! Hur gott som helst! Ska dela med mig om receptet senare! Nu ska jag upp och äta frulle! 
Jag och min bror påväg till Ica!