Jag ser allt på samma gång när allt faller

Vet att detta kanske inte är världens roligaste blogg just nu men jag bara jobbar och jobbar så ni får ha tålamod med mig! 
Idag satt jag i repan på hötoget och stängde själv. Det gick bra, var något nytt och det gillar jag. Inte så mycket att tänka på, när man lärt sig allt går det jättelätt.
Nästa vecka ska jag jobba på westmanska och nästa fredag i repan igen. Så skönt att det löst sig med jobb för mig nu, slipper oroa mig över pengafrågan och har nått att göra om dagarna!
Imorgon bitti drar laget och jag mot norrköping för en match. Vi vann ju förra helgen så med lite flyt kanske vi kan ta hem denna också! Hoppas på det iaf!
På söndag ska jag cocha mina små tjejer hela dagen.
Så det blir en fullspeckad helg med massa basket!
Bild från förra helgens match.