Ugly heart

Så var det måndag igen då... alltså helgerna går allt för fort! Var tröttare än tröttast idag på jobbet, men det gick bra ändå. Skulle egentligen på matte lektion nu men hittade inte min mattebok så det var ingen ide att åka då. Sen att mamma kom hem och hittade den direkt var ju... ja som vanligt men kanske kvitto på hur trött man faktiskt är. 
Helgen då, den var riktigt bra. I fredags var jag och Emma ute med några av hennes vänner! Vi var på Amba, skit kul hade vi, lyckades ha kul trots jag var pank med 7 spänn på kontot.
I lördags var jag bara hemma bakis. Kollade på film och myste. Igår var det gameday för oss, jag har ju varit så dålig på att träna på senaste tiden men fick vara med och spela ändå. Vi vann så det var skönt, mot serieledarna också vilket får en att må ännu bättre.
Imorgon är det jobb igen, ska lägga mig i tid så jag kan vara pigg imorgon!