Better than all the rest

Hejsansvejsan! 
Idag så gjorde jag något stort och nytt för mig, sa nämligen upp mig från jobbet på cafeet! Vet hann gå en vecka men det kändes inte rätt liksom, vad ska man göra? Så imorgon är jag alltså ledig. Skönt, sovit dåligt på senaste kvällarna. Speciellt i natt då det ända som fanns i mitt huvud var hur jag skulle lägga fram att jag inte ville jobba där med dem. 
Hursomhelst hoppas jag på lite sömn iallafall!
Imorgon är det världensbästa mamma som fyller år! Har bakat två kladdisar åt henne som hon ska bjuda allihopa på jobbet med! Hoppas de smakar gott, brukar lyckas med mina kladdisar men självklart kan det gå snett ibland!
På torsdag ska jag och Eve jobba tillsammans inne på affärslunchen på Westmanska! Hon var där idag, så duktig! Ska bli kul att jobba med henne sen! Hursomhelst så ska jag ta och dricka upp mitt te och sen börjar det bli dags för läggdags! Vaken sen 6.00 imorse.. det sätter sina spår!
världens bästaste mamma!! Love u♥