Jobbajobbajobba

Hejsan förlåt för jag inte uppdaterat på ett tag, ett jag jobbar tio timmar om dagen och sover resten pga. allt nytt man måste ta in! Två så har pappa kommit hem och det innebär inte använda datorn lika ofta! Haha
I måndags ringde en kille från cafe Chill och frågade om jag var intresserad av att börja arbeta hos dem då jag sökt in till dem för ett tag sen, jag vart så chockad att få höra av honom eftersom det var typ i augusti jag sökte jobb hos honom och eftersom han inte svarat så liksom gav jag upp tanken om det jobbet men efter många om och men gick jag med på att träffa honom på caféet som ligger på Kungsholmen Och kände att jag skulle trivas där direkt! Just nu denna vecka har jag jobbat på mammas jobb och sen direkt åkt till caféet för yttligare slita några timmar! 
Kom hem idag och kände hur fötterna värkte, magen skrek efter mat och sömnen höll på att ta över! Så fanns bara en sak att göra, värma mat och sen ta ett varmt och behövligt bad! Så nu mår kroppen hyfsat iallafall! 
Imorgon är det samma rutin, först Westmanska sedan Cafe Chill! Nästa vecka börjar jag jobba endast på caféet, en spännande utmaning jag gett mig in på! 
Igår när vi gjorde oss redo att stänga och rulla hemåt! Men visst ser det mysigt ut? Blev direkt lite chockad för jag väntade mig inte detta!