happy B-day to me

och så nu var man 19 år, wehooo ingen större skillnad som alltid men 19 är ju ett skit år, som 17 grattis du är snart myndig! Fast här är det typ grattis nu måste du vänta ett år till så får du gå på systemet och bli vuxen på riktigt! Weho som sagt! Men längtar till min 20 års dag och få lämna tonåren på riktigt!
Jag har fått världens finaste kappa i present av min familj! Alltså åh vad jag älskar den! Visar bild senare blir inte rättvisa bilder just nu, klockan är ju ändå 7.00 ungefär på morgonen och det är mörkt! 
Jag lever iallafall och ska snart ut och testa mina ben i backar och annat gott med lite löpning! Tänkte dra mot gymmet också tror jag! 
Bajen i söndags! Åh är så stolt bajare just nu! Ser ljust ut för Bajen! Hoppas dock inte Ängelholm går i konka, vorde väldigt surt även om det inte förstör för Bajen så förstör det serien! Men det ser inte ljust ut för dem...
 
1
Alina

Få se kappan då!! :D

Svar: Så fort jag kan få upp den, min app vill inte :(
Elin Österberg