No good in goodbye

 Måndag då, fast ingen skillnad för min del! Att vara arbetslös har satt sina spår nu... Vill inte längre! Måste få någon slags rutin i vardagen... håller just nu på att kolla efter någon bra intensivkurs så jag kan ta det förbaskade körkortet någon gång! Jag och pappa tajmar ju aldrig in varandra så lika bra att ta en intensivkurs tycker jag, han också! 
Sen hoppas jag att få plugga min mattekurs som börjar i oktober! Håller tummarna!! Då får jag lite mer rutin i vardagen! 
I helgen hade vi vår första match mot skuru, gick väl inte jättebra men inte heller jättedåligt! Vi lyckades göra lite bra spel och få fram en del snygga passar! jag måste träna in mina skott mer samt träna på att ta returer! Men för att vata första matchen gick det väl helt okej. 
Sen på kvällen blev det utgång på PURE  med Issa, Jennifer, Elina, Evelina och Kristoffer! Kul som tusan hade vi! 
I går var det dags för Bajenmatch! Som jag längtat! Och glad blev jag för vinsten, utklassningen på 6-0 alltså så som de spelade igår!!! krigarviljan och kämparglöden genom hela matchen, jag var chockad men otroligt glad självklart!