Down by the river

Igår fick jag ett ryck och kände att jag ville ut och springa på löpbandet som pappa köpte straxs innan jul, har inte användt det än så tänkte varför inte? Klockan var dock elva när jag kom på den iden men äsch det gick bra ändå. Sprang 6 km backe på 40 min så jag är nöjd.
Imorse fick jag sova till elva, skönt att få sova ut! Gjorde havregrynsgröt till frukost sen gick jag och mamma ut och badade i bubbelpoolen, när vi kom in var vi så hungriga och jag gjorde två omeletter till oss. Super gott vart det, nyttigt och bra recept som jag hittade på Anna Skippers hemsida! Kan lägga upp receptet.
Nu ska jag plugga lite teori och vänta in pappsen så vi kan övningsköra, efter det ska jag till träning först gymma sen basketträning.
 
1
Jenny

Whaaat1 har ni ett löpband nu!?!?!? såååå avis, vill ocksåååååååååååååå :'(

Svar: Du kan få låna om du vill springa i vårt garage ;)
Elin Österberg