For the first time

Nu är jag hemma igen efter en intensiv vecka i Flen på en trafikskola.
Pluggat teorin som tusan hela veckan att jag är helt slut och imorse gick jag upp runt kvart i sex för att halv åtta åkte vi mot eskilstuna mot teoriprovet, det gick bra för min del klarade provet! Så himla skönt, nu ska jag ut och övningsköra massor så jag känner mig säker tills nästa onsdag då jag har uppkörning, klarar jag det sen så är det klart, körkortet är då mitt!! Känns fortfarande skumt att inte ha teorin att tänka på. Ja det känns galet! Sjukare känns det att jag snart har uppkörning och körkortet får vi hoppas.
Nu ska jag och brorsan min åka till ica och handla lite mys sen ikväll ska jag på träning, tillbaka till verkligheten ett tag!
Detta är den ända bilden jag har från fleen och den var ju kul.