Catching up

 
 
Just nu sitter jag och jobbar på hötorget, ingenting händer just nu.. inte så konstigt eftersom det är dagen innan jul och folk är antingen lediga eller jobbar halvdag och köper sista minuten julklappar.
Ikväll ska jag baka massa jul godis till morgondagen! Men innan måste jag hitta min sista julklapp som är till min bror, tror jag vet vad jag ska ge honom!
Annars var det ju som vanlogt längesen jag uppdaterade bloggen så kan säga att det hänt en hel del!
I fredags förra veckan så var jag och Evelina på Kygo konsert i fryshuset! så jäkla bra DJ!
På lördagen så kom min älskade Felicia hem!! Som jag längtat efter henne!! Jag följde med dem hem till Katrineholm och sov över där till söndagen. Myste med valpisarna som var så gosiga samt trötta Felicia haha.
Jobbade igår och hela dagen var bara allmänt skum! Fick träffa Emelie och Frida på träningen igen det var kul, båda pluggar egentligen i USA men är hemma under jul så det var roligt att få se dem!