Det är som om att prata till ett barn

Jag har börjat att lästa fiftyshades igen! Slutade förut för jag trodde att jag hade fått slutet avslöjat och kände att det inte var kul att läsa det längre men så var tydligen inte fallet så beslutade att läsa klart trilogin! Glad är jag för det, alltså den här boken må ha klassas som tant porr eller sex bibel, vilket är sant till en viss del, men boken har en sån fin berättelse bakom allt sex och upphetsande! Varför vi tjejer läser denna bok är väl inte så svårt att förstå, hon får  den perfekta killen som är redo att göra allt som krävs för att få henne att bara bli hans. Han ändrar sig för henne! Visst idag säger alla att jag ska inte behöva ändras för att hen ska gilla mig, det är sant! Men om ni älskar varandra men du har ett behov att bli tillfredsställas genom att piska och vara grov mot din partner och hen inte klarar av att ge dig det, är det okej då? Jag gillar hur han ändras för henne, på något sätt ändras man oavsett alltid när man blir kär! Du får liksom känslan att jag vill inte förlora dig så jag tänker göra allt som krävs för att du ska bli min. Och han ändrar hela sin livsbild, då hon blir hans liv! Ja boken har andra budskap utanför sexet! Sen vad är det för fel att det är brutalt beskrivna sexscener med? Som om det skulle vara fel? Man har ett val, aningen är det din smak av bok eller inte! Men kan inte låta bli ovh leka med tanken om boken skulle varit skrivet för män så att de skulle gå igång på sexet (vet inte om män går igång på boken nu, spelar ingen roll) hade boken varit mer godkänd då i samhället? 

Hursomhelst, just nu sitter jag och äter frukost och senare ska jag dra mig mot gymmet!