Du var lågan i mitt hjärta

Hej jag har haft världens största bloggtorka jo tack jag vet! 
Men har haft massa annat att tänka på än bloggen just nu, sen är det inte lika roligt att blogga på mobilen som på en dator! Ska försöka fixa det där! 
Hur som helst så börjar basket säsongens matcher nästa helg! Måste ut och löpa med andra ord! Ännu en sak att ta tag i! 
Gymmet rullar på som vanligt, allt går som det ska, skönt med nått som fungerar i mitt liv just nu iaf! 
När vi ändå redan snackar om vad jag måste ta tag i är det min räddsla för att söka jobb?! Hur sjukt är inte? Eller kanske inte är räddsla mer lathet, vilket är ännu värre i såfall!! Ska ta med mamma ut på söka jobb promis när de kommer hem så hon kan peppa mig lite! 
Saknar verkligen mina föräldrar just nu, behöver ha dem här och deras goda råd osv. För just nu känner jag mig helt borta!
Är det något jag saknar är det ju la espana!!